God Jul

Fluid chalks har varit vårt tema de senaste två veckorna och även jag har använt mig av dessa. Eller rättare sagt en av dessa.

dscn5339

Ni har fått se många sätt att använda sig av dessa dynor. Jag använder mina mest för att färga in kanterna. Jag tycker de är så bra att färga in kanterna med Fluid chalks  när man vill att färgen bara ska anas. Det är lätt att få till en tunn infärgning, om ni förstår hur jag menar? 🙂

dscn5400

Idag visar jag en layout med bland annat julpapper från Echo Park. En layout utan en enda färgstänk 🙂

Snöflingorna och grankvisten är utskurna med Silhouette.

dscn5401

Några Enamel dots gjorda med Rangers Enamel Accents

dscn5402

Är det bara mina ögon eller har jag suddiga bilder denna gång?

Ha det bäst!

pc3a4ivi

Kommentera

