Färgsprakande favorit-kritor

En storfavorit på mitt pysselbort – jag har sagt det förr och jag säger det igen – är Prima Marketings Water soluble oil pastels – en vattenlöslig krita. Färgerna är underbara och starka och de är så lätta att använda. Mina använder jag till exempel i min art journal för att göra bakgrunder, skugga och färglägga. Har ni inte testat dem så rekommenderar jag dem verkligen!

30738119-origpic-a7cda2 30738119-origpic-f50cf5

Våga testa – du kanske faller handlöst för dessa godingar…😉

Pyssla lugnt!
/ Jeanette – Tettiz

pysslosignaturtettiz

Kommentera

