Ljuva Prima

Dan före doppare dan är det men idag blir det inget juligt från mig. Tvärtom kanske mer vår/sommar 🙂

Idag visar jag en layout och ett kort med papper och blommor från ljuvliga Prima.

dscn5452

Jag älskar det här fotot på sonen. Har nog scrappat det redan några gånger…. Men vad gör väl det. Fina foton kan man väl scrappa flera gånger, eller hur?!?

Har använt mig av papper från Primas Garden Fable kollektion.

dscn5455

Även blommorna är från samma kollektion (oj vilken suddig bild…)

dscn5456

Rubriken har jag, som så oftast, skurit ut med ”Sillen”.

dscn5462

Näst ut ett mixed media inspirerat kort. Även här Primas Garden Fable kollektion.

dscn5460

Och några närbilder. Bladen är utskurna med ”Sillen”.

dscn5458

Kortet har fått lite stänk av vit Dylusion Ink spray och droppar av Rangers Enamel Accents.

Med dessa något somriga alster vill jag önska er alla en:

God Jul och Gott Nytt År!!!

pc3a4ivi

