Myror är söta

Myror är söta… eller är de?! Njaa, inte om du har de  inne i huset men så här på layouter är de väl rätt söta 🙂

dscn5499

Lawn Fawn veckorna fortsätter och ni har fått se de mest fantastiska alster som mina DT kollegor har visat er. Jag gör ju nuförtiden nästan mest layouter så mitt bidrag till dessa Lawn Fawn veckor är en layout där jag använt mig av ett set som heter Happy Summer.

dscn5500

Närbilder på myrorna från setet.

dscn5502

Happy Summer texten från setet har jag använt som del av rubriken till layouten.

dscn5503

Förutom stämplar från Lawn Fawn har jag använt mig av papper från Echo Park, stencil från Tim Holtz och Distress Inks. Rubrik, smiley och filmremsan är skurna med Silhouette.

dscn5475

Ha det bäst!

pc3a4ivi

En reaktion på ”Myror är söta

Kommentarer inaktiverade.