Olydnad. Igen.

Ibland ser jag mig och Gunilla som två bortskämda treåringar. Som med lite tjat får vår vilja igenom och får det vi vill ha. 😉
Det är ett, för butiken, helt nytt stämpelmärke på väg in. Lavinia Stamps! Av den enkla anledningen att halva designteamet förälskat sig i det och vi har Anna lindade runt vårt finger? 😀

Det kommer också komma in ett par andra godsaker, mer om det senare! 😀

img_9831_iphone

Stämplarna är helt magiska och det är SÅ roligt att bygga upp motiv med det. Här har jag kombinerat med Panny Black. Bakgrunden är gjorde med distress inks.

img_9832_iphone

Titlen från Hero Arts och lite Wink of Stella på vingarna.

img_9833_iphone

Mer av samma. Penny Black och Lavinia.

img_9834_iphone

Jag duttade lite med Enamel accents och strödde glitter över.

img_9835_iphone

Här är ett kort i samma stil men med mycket dovare och mer dämpad/diskret färgskala. Jag blev riktigt förtjust i det här!
Älvorna från Lavinia, övrigt från Penny Black. Titlen från Altenew, Painted Greetings.

img_9836_iphone

Här lekte jag med lite spillbitar som låg på bordet. Min tanke var att stämpla titeln vid sidan av panelen med motiv men den blev lite för bred.

img_9830_iphone

Samma princip igen. Såååå roligt! Nu ska jag leka vidare!
Stämplarna från Lavinia är beställda och nu hoppas vi de kommer FORT! Snart i en butik nära dig! 😀

malint

https://static.inlinkz.com/ppr.js

Kommentera

