Motorstopp

Så där nu är jag här i igen, på fel dag 🙂 Så går det när man tror man kan på sin arbetsresa fixa inlägget och hotellet man bor på har urusel Wifi… Men som tur är har jag fantastiska DT kollegor och Malin bloggade på min dag som egentligen är torsdag.

Echo Parks papper gillar jag ofta och dessa som jag använt mig av i dagens inlägg är inget undantag. Läckra härliga färger.

dscn5567

Till den här layouten har jag använt mig av Echo Parks kollektion Just be you.

dscn5564

Stencilen är Tim Holtz – Blossom. TH har verkligen otroligt läckra stenciler. Har du inte upptäckt dem tidigare så ska du absolut gå och kika på dem i butiken. Det finns massor och all är sååå snygga.

Här har jag använt mig av stencilen tillsammans med bland annat akrylfärg som fått på sig lite av Primas svarta Micro Beads.

dscn5565

Några hjärtan från Studio Calico. Just nu hittar du flera Studio Calico dekorationer till ett riktigt förmånligt pris.

Ha det bäst!

pc3a4ivi

Kommentera

