My design

För några år sedan hade jag dille på att göra smycken och häromdagen hittade jag en ring jag glömt att använda. Ibland är det bra att göra djupdykningar i sina smyckes gömmor 🙂

DSCN5829ny

Till min layout har jag använt mig av lite äldre papper från KaiserCraft och ett mönsterpapper från Prima, det svarta.

Till bakgrunden har jag med en palettkniv lite slarvigt dragit med Dylusions paint. De är smidiga färger och lätt att använda bland annat så här.

DSCN5830

Text och Clickram har jag skurit ut med en Silhouette.

DSCN5831

I butiken finns massor av läckra stenciler. Här har jag använt mig av en från TCW. Denna stencil finns ännu i butiken i 12×12 här.

Ha det bäst!

pc3a4ivi

 

Kommentera

