Fiskars skärblad

Skärmaskin använder jag typ alltid när jag pysslar men av någon anledning så har jag ändå svårt att komma ihåg att klicka hem såna när jag gör beställning.

Är du som jag? Här en påminnelse till dig 😉 Kom ihåg att köpa skärblad nästa gång du gör din beställning hos Pyssloteket 🙂

12588549-origpic-c84af8

Dessa använder jag. Vilka använder du? 🙂

Utbytesblad i titanum med upphöjt grepp till Fiskars skärmaskin, de här TripleTrack-bladen passar i både den ”vanliga” och den ”nya” Fiskars skärmaskinen.

Titaniumbladen håller sig skarpa längre och gör att det går att skära av millimetertunna remsor av pappret.

15641312-origpic-be3b29

Det här TripleTrack-bladet är ett utbytesblad som passar i båda Fiskars SureCut skärmaskinerna.

17119889-origpic-c577cd

Utbytesblad med upphöjt grepp till Fiskars skärmaskin. De här TripleTrack-bladen passar i både den ”vanliga” och den ”nya” Fiskars skärmaskinen.

1 skärblad och 1 bigblad per förpackning.

86412593-origpic-a7f9d2

Det här TripleTrack-bladet är ett utbytesblad som passar i båda Fiskars SureCut skärmaskinerna.

2 stycken skärblad per förpackning.

Alla skärbladen hittar du här i butiken.

Ha det bäst!

pc3a4ivi

Kommentera

