Minnen

Hej! Att dokumentera värdefulla minnen till min familj är min största drivkraft med scrapbookingen och idag visar jag en layout till ett av mina barnbarn. Den där lilla kissen har vuxit till en stor på ett halvår, men är fortfarande lika mysig och go. Detsamma gäller barnbarnet fast det tar lite längre tid.

dsc_1843

Jag har använt vit cardstock som bakgrund. På den rollade jag först med två olika mister och stänkte även lite. Mönsterpapper från fina serien Just Be You från Echo Park, titta in i webshopen efter dessa.

dsc_1844

Till serien finns också två ark med bokstäver och stickers som jag använt på denna. Några enamel dots också är layouten klar.

dsc_1845

Det var allt från mig idag, här i Skåne är det vårväder idag, det bådar gott….. Kram Christel

christel-gast-dt

En reaktion på ”Minnen

Kommentarer är stängda.