Kärlekslåda

Hej, februari och vi är inne i sista vintermånaden och det är ju en riktig kärleksmånad, Vänskapsdag,  Alla Hjärtans Dag och kanske ännu mer som jag inte vet om. Det kommer ju påminnelser på Facebook haha! Idag visar jag en altrad låda med kärlekstema. Jag har använt mig av en låda som det varit praliner i.

dsc_0008

Jag klädde in lock och framsida med papper från Echo Parks serie Just Be You som finns i butiken. Jag skar ut hjärtan i min Big Shot med dies från Lawn Fawn och placerade med 3D-kuddar. Blommorna och det vita hjärtat är från mitt förråd. &-tecknet och texten har jag tryckt ut med punchar, men det finns ju sådana dies också har jag ju upptäckt nu sedan jag köpte min Big Shot i butiken.

dsc_0007

Den lilla texten finns i Stickersarken från samma pappersserie. Några pärlor från BoBunny fick också vara med.

dsc_00091

dsc_0009

Den här lådan har en magnetstängning och passar så bra att använda. Jag får äta många praliner haha! Jag klädde lådan invändigt med samma mönsterpapper från Echo Park.

dsc_00081

Sedan är det bara att fylla lådan med något som passar mottagaren, godis, något smycke, ett presentkort eller vad man hittar på!

Detta är allt från mig idag, vi ses nästa fredag! Ha en bra helg!

Christel

christel-gast-dt

En reaktion på ”Kärlekslåda

Kommentarer är stängda.