Stamp shammy

Ajm inn löööv!!! Det var kärlek direkt. Jag pratar om Stamp shammy, Lawn Fawns rengöringsduk för stämplar. Den är verkligen suverän. Jag tänkte att jag ju måste prova när den kom till butiken och det gjorde jag rätt i.

IMG_4612

Inte är den vacker efter några användningar men den funkar kanonbra ändå. När den torkar drar den ihop sig och ser lite knögglig ut, men när det är dags att stämpla sköljer man den bara igenom den ordentligt så att den blir genomfuktad. Stämpla av på shammyn efter användning, och stämpeln blir verkligen ren. Jag har min shammy liggande på en Avery Elle storage pocket som är perfekt i storlek och så slipper jag blöta ner bordet. Om du använder stämplar mycket kan jag varmt rekommendera denna lilla goding. Så behändigt att bara stämpla av innan jag tar bort stämpeln från akrylklossen och så sparar man på miljön när man inte gör av med en massa baby wipes. Som många andra bra produkter gick denna åt i ett nafs och är för tillfället slut i butiken. Men försmäkta icke, den är beställd och kommer snart in igen. Vill du försäkra dig om att lägga vantarna på en direkt de kommer så maila Anna på info@pyssloteket.se och lägg en beställning. Ha det gott! /Hanna

PS. Du missar väl inte att det är en vårtävling i bloggen där du ska göra ett alster inspirerat av en härlig moodboard. Ett fint pris väntar på vinnaren.

dt

http://static.inlinkz.com/ppr.js